Golem broj istraživanja u psihologiji najprije je nastojao otkriti bitna svojstva procesa stjecanja čitačke vještine, a zatim i učinkovite metode podučavanja čitanja.
U knjizi se analiziraju modeli tvorbe identiteta ženskih likova u suvremenoj anglo-američkoj fantastičnoj književnosti, pri čemu se u obzir uzimaju načela feminističke književne teorije, te se uspoređuje način prikaza ženskih likova u anglo-američkoj i hrvatskoj fantastici. Autor povezuje i uspoređuje načine prikaza ženskih likova te analizira uloge ženskih likova u odnosu na muške, pri čemu središte analize tvori sposobnost samostalnog djelovanja likova u odnosu prema institucijama moći.
Polazeći od afirmiranih teorijskih i praktičnih postavki suvremenih autora i njihovih djela, autori znanstvene monografije Odgoj u školi dali su značajne doprinose, izvornošću svojih promišljanja tih polaznih postavki, stvaranjem novih sinteza, daljim propitivanjem odgojnog fenomena kao primarne društvene djelatnosti s ciljem njegova unapređenja.
Monografija sadrži znanstvene i stručne radove iz područja glazbe i likovnosti predstavljene u razdoblju od 2010. do 2012. godinepredstavljene na znanstveno-umjetničkim simpozijimau okvirumeđunarodnih konferencija u suorganizaciji Učiteljskog fakulteta u Zagrebu i fakulteta partnera.
Recenzije
Još nema recenzija.