Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja

 20.04

Ova znanstvena monografija rezultat je suradnje sveučilišnih profesora sa svih ključnih visokoškolskih ustanova koje se bave obrazovanjem učitelja u Republici Hrvatskoj. Uvriježeno je mišljenje kako je proces poučavanja vrlo kompleksan i zahtjevan pa proces poučavanja o poučavanju možemo shvatiti kao još zahtjevniji i složeniji. Upravo ovom tematikom bave se radovi u znanstvenoj monografiji: Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja koju su uredili prof. Dr. sc. Vladimir Strugar i izv. prof. dr. sc. Višnja Rajić.

Iz recenzije:

„ Barber i Mourshed (2007) ističu da kvaliteta odgojnog i obrazovnog sustava ne može biti veća od kvalitete učitelja koji rade u tom sustavu. Osim toga, napominju kako je jedni način da učenici postignu bolje obrazovne rezultate taj da se unaprijedi nastavu. Kvaliteta nastave ovisi o razini kompetencija učitelja s čijim razvojem treba započeti još za vrijeme njihova inicijalnog obrazovanja. S obzirom na to da je ova monografija posvećena suvremenim pristupima obrazovanju učitelja, ona predstavlja važan doprinos kvaliteti našeg odgojnog i obrazovnog sustava. Svako od poglavlja uključenih u monografiju usmjereno je na određeni aspekt obrazovanja učitelja doprinoseći boljem razumijevanju te važne sastavnice odgojnog i obrazovnog sustava. Autori pojedinih poglavlja pokazuju izvrsno poznavanje tema o kojima pišu rabeći se brojnim relevantnim izvorima. Međutim, u tekstovima uključenim u monografiju autori se ne bave prepričavanjem već objavljenih radova, već daju svoj originalni doprinos ili prikazivanjem interpretacijom rezultata empirijskih istraživanja ili kritičkim razmatranjem i cjelovitim pregledom određenog tematskog područja“.  prof. dr. sc. Branko Bognar

Compare
Kategorija:

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *