Prikazuje se 73–84 od 99 rezultata

Sale!

Sat tjelesne i zdravstvene kulture u primarnoj edukaciji

 15.93  7.96

… tako koncipiran priručnik odgovor je na praktične potrebe učitelja razredne nastave u njihovu pripremanju i provođenju sata tjelesne i zdravstvene kulture. Pridonosi unapređivanju njihova rada i nastave. Namijenjen je učiteljima od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, ali će sigurno biti koristan i studentima razredne nastave, a kao pomoćna literatura i studentima, odnosno profesorima kineziologije…

Sale!

Slobodan softver u obrazovanju

 19.91  9.96

Uvođenjem i korištenjem slobodnog softvera otvorenog izvornog kôda (eng. Free and Open Source Software – FOSS) u osnovnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj mogu se ostvariti značajne financijske uštede, a značajno se može smanjiti i udjel nelegalno korištenog komercijalnog vlasničkog softvera te pozitivno utjecati na obrazovanje najmlađih u svezi s odgovornošću prema legalnosti korištenja softvera.

Dodano 2014-09-12
Sale!

Socijalne kompetencije u ranome djetinjstvu

 25.22  12.61

Dijete je aktivno, znatiželjno, osjetljivo biće koje ima raznovrsne interese, znanja, razumijevanja i koje, vođeno svojom prirodnom znatiželjom, istražuje svijet oko sebe. Usmjeravajući pažnju na sve novo u svojoj okolini, ono svojom željom i strašću za istraživanjem novoga i nepoznatoga stječe i razvija svoje znanje na temelju svojih osobnih postupaka.

Dodano 2016-09-25
ISBN-13: 978-953-7210-93-9
Sale!

Strani jezik, udžbenik i kultura

 16.59  8.30

Knjiga doprinosi razvoju svijeti o važnosti kulturne dimenzije i razvoju (među)kulturne svijesti i razumijevanja kao bitnog cilja nastave stranih jezika te se u kontekstu reformskih zahvata u hrvatskome školstvu može sagledati kao važžan doprinos razumijevanju te problematike kao preduvijeta za za operacionalizaciju kurikulskih okvira te izradu i procjenu nastavnih materijala.

Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja

 20.04

Ova znanstvena monografija rezultat je suradnje sveučilišnih profesora sa svih ključnih visokoškolskih ustanova koje se bave obrazovanjem učitelja u Republici Hrvatskoj. Uvriježeno je mišljenje kako je proces poučavanja vrlo kompleksan i zahtjevan pa proces poučavanja o poučavanju možemo shvatiti kao još zahtjevniji i složeniji. Upravo ovom tematikom bave se radovi u znanstvenoj monografiji: Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja koju su uredili prof. Dr. sc. Vladimir Strugar i izv. prof. dr. sc. Višnja Rajić.

Iz recenzije:

„ Barber i Mourshed (2007) ističu da kvaliteta odgojnog i obrazovnog sustava ne može biti veća od kvalitete učitelja koji rade u tom sustavu. Osim toga, napominju kako je jedni način da učenici postignu bolje obrazovne rezultate taj da se unaprijedi nastavu. Kvaliteta nastave ovisi o razini kompetencija učitelja s čijim razvojem treba započeti još za vrijeme njihova inicijalnog obrazovanja. S obzirom na to da je ova monografija posvećena suvremenim pristupima obrazovanju učitelja, ona predstavlja važan doprinos kvaliteti našeg odgojnog i obrazovnog sustava. Svako od poglavlja uključenih u monografiju usmjereno je na određeni aspekt obrazovanja učitelja doprinoseći boljem razumijevanju te važne sastavnice odgojnog i obrazovnog sustava. Autori pojedinih poglavlja pokazuju izvrsno poznavanje tema o kojima pišu rabeći se brojnim relevantnim izvorima. Međutim, u tekstovima uključenim u monografiju autori se ne bave prepričavanjem već objavljenih radova, već daju svoj originalni doprinos ili prikazivanjem interpretacijom rezultata empirijskih istraživanja ili kritičkim razmatranjem i cjelovitim pregledom određenog tematskog područja“.  prof. dr. sc. Branko Bognar

Sale!

Teaching Practice – Student’s Handbook

 11.68  5.84

Radna bilježnica namijenjena je studentima pete godine učiteljskoga studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Dodano 2017-04-12
ISBN-13: 978-953-8115-19-6

The Development of Artistic Creativity in Early Childhood and Preschool Age

Associate profesor Antonija Balić Šimrak, PhD is dedicated to her work on the project The Development of Artistic Creativity in Early and Preschool Age and the course Research of Early Childhood Creativity. Through them she systematically encourages the awakening of the visual cognitive world of students and art pedagogues. Their ultimate goal is to awaken and enrich the youngest, and therefore the most open-minded generations, to new artistic experiences that are actually the beginnings of their creative participation in the visual arts expression.