Polazeći od afirmiranih teorijskih i praktičnih postavki suvremenih autora i njihovih djela, autori znanstvene monografije Odgoj u školi dali su značajne doprinose, izvornošću svojih promišljanja tih polaznih postavki, stvaranjem novih sinteza, daljim propitivanjem odgojnog fenomena kao primarne društvene djelatnosti s ciljem njegova unapređenja.
Informacijsko-komunikacijske tehnologije i multimedija danas su neizbježna sastavnica života i rada, no one u nastavnome procesu nisu do kraja zaživjele, što ima za posljedicu da su u nekim slučajevima učenici spretniji u njihovom korištenju od nastavnika koji bi ih trebali pripremiti da se suoče s izazovima suvremenoga svijeta. Razlozi za to su poznati, a najizraženiji su nedostatak financijskih sredstava, nedostatno obrazovanje tijekom studija, nedostatno dodatno stručno obrazovanje tijekom rada te nedostatak volje za cjeloživotnim učenjem.
Svijet je ugledao moj izbor djela iz (pretežito suvremene) hrvatske dječje i omladinske književnosti, namijenjen onima koji hrvatski jezik ne poznaju dovoljno dobro (ili ga ne poznaju uopće) da bi na njemu čitali hrvatske pisce. Tiskan je u dvije knjige (330 i 356 str.), na engleskome jeziku. Dosad u Hrvatskoj nismo imali izdanja koje bi na ovaj način predstavilo hrvatsku dječju i omladinsku književnost u drugim kulturama, posebice suvremenu književnost. Svaki pisac ili spisateljica ovoga izbora s naslovomIF TREES COULD WALK Poems and stories from Croatian Children’s Literature ( Volume One i Volume Two)popraćeni su esejističkim tekstovima o autorima i djelima koji bi mogli zanimati i privući mladoga inozemnog čitatelja.
Uvođenjem i korištenjem slobodnog softvera otvorenog izvornog kôda (eng. Free and Open Source Software – FOSS) u osnovnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj mogu se ostvariti značajne financijske uštede, a značajno se može smanjiti i udjel nelegalno korištenog komercijalnog vlasničkog softvera te pozitivno utjecati na obrazovanje najmlađih u svezi s odgovornošću prema legalnosti korištenja softvera.
Recenzije
Još nema recenzija.