Prikazuje se 1–12 od 71 rezultata
Brojkozemska
Kn 73.50Učiteljski fakultet pronašao je način kako potaknuti suradnju među studentima i profesorima. Kreativci su udružili snage i nastala je slikovnica uz koju će učenje matematike biti sve samo ne teško i dosadno.
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja
Kn 147.00Rukopis ove znanstvene monografije podijeljen je na sedam poglavlja. Nakon predgovora autorica određuje osnovne ciljeve knjige i obrazlaže njezinu unutarnju strukturu.
Croatian traditional culture and children’s artistic creativity
The following pages introduce you to our experiences. We want this material to be an inspiration, motivation, encouragement for preschool teachers and other experts, for research and creative games with children.
Didaktika i kurikulum
Kn 250.01Knjiga Didaktika i kurikulum aktualizira i ugrađuje suvremene teorijske pristupe, organizaciju i vrednovanje u osnovno didaktičko polje. Dva su dijela knjige: Didaktika kao samostalna pedagoška disciplina i Kurikulum: teorija i praksa.
English for Teachers
Kn 100.00Ovi su materijali za učitelje namijenjeni stjecanju znanja, vještina i kompetencija potrebnih za samostalno čitanje i razumijevanje izvornih znanstvenih članaka te za ovladavanje temeljnom pisanom i govorenom komunikacijom u akademskome kontekstu.
Gdje se mogu igrati?
Kn 70.00Slikovnica – studentski rad.
Godišnja izvješća učiteljske škole u Čakovcu 1919. – 1940.
U predgovoru se opisuje povijesni kontekst djelovanja Učiteljske škole u međuratnom razdoblju, opisuje se oslobođenje Međimurja, proglašenje ujedinjenja Međimurja s maticom zemljom i započinjanje nastave na hrvatskom jeziku na dan 25. travnja 1919. godine te se daje kratak pregled rada škole na temelju godišnjih izvješća koja slijede.
Gramatika engleskog jezika struke
Kn 190.00Knjiga GRAMATIKA ENGLESKOGA JEZIKA STRUKE pisana je na hrvatskom jeziku, s navedenom engleskom terminologijom, agramatička pravila sažeto prikazuje bilo u obliku dijagrama ili tablica kako bi objašnjeno bilo vizualno pristupačno te lakše usvojivo i zapamćeno.