U predgovoru se opisuje povijesni kontekst djelovanja Učiteljske škole u međuratnom razdoblju, opisuje se oslobođenje Međimurja, proglašenje ujedinjenja Međimurja s maticom zemljom i započinjanje nastave na hrvatskom jeziku na dan 25. travnja 1919. godine te se daje kratak pregled rada škole na temelju godišnjih izvješća koja slijede.
Suvremeno društvo obilježeno je promjenama koje se reflektiraju u svim područjima života – ekonomskom, kulturnom i obrazovnom. Od budućih građana svijeta očekuje se prilagodljivost na svijet.
U obrazovnom smislu to se može protumačiti prilagodbom djece na vrtiće i škole.
Postavlja se temeljno pitanje: zašto ovi tekstovi u rukama studenata/ica? I drugo, ovome bratsko, zašto su baš ovi tekstovi, a ne neki drugi, okupljeni pod naslovom Vrč i šalica. Filozofijska vivisekcija problemâ odgoja i obrazovanja? Da bismo pošli tragom odgovora na ova pitanja moramo rasvijetliti kontekst njihova nastanka.
Recenzije
Još nema recenzija.