Opis
Ova je monografija rezultat višegodišnjeg proučavanja uloge digitalnih medija u informalnom učenju i nastavi koju škole organiziraju za pripadnike net generacija, ali u knjizi su prezentirani i rezultati novijih empirijskih istraživanja troje članova istraživačke skupine „Nastava i škola za net generacije“. Ti su rezultati prikupljeni na uzorcima učenika i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj. Empirijski su rezultati stavljeni u kontekst teorija nastave i učenja koje se nalaze u novijoj didaktičkoj i psihološkoj literaturi.
Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu radikalnijih promjena u didaktičkim scenarijima koji se nude pripadnicima net generacija u današnjim školama. Konstruktivistička nastava, koja ima korijene u pokretima i pravcima reformske pedagogije od prije stotinjak godina, daje optimistične šanse i poticaje za promjene u didaktici koja treba dominirati u suvremenoj školi. U toj ponudi ima mnogo prostora za implementaciju digitalnih medija u školske i izvanškolske aktivnosti.
Uvažavajući spoznaje multimedijske didaktike te kurikulumskih teorija, teorija višestrukih inteligencija te spoznaja obrazovne neuroznanosti, didaktički scenariji u nastavi i školi će se u idućim godinama bitno mijenjati. Rezultati istraživanja koji su prezentirani u ovoj monografiji mogu koristiti stručnjacima pri izboru kriterija za izbor i didaktičko dizajniranje nastavnih scenarija za nove generacije učenika.
Recenzije
Još nema recenzija.