Opis
Publikaciju možete preuzeti ovdje
€ 0.00
Autori:
prof. dr. sc. Dejana Bouillet
izv. prof. dr. sc. Darko Hren
dr. sc. Toni Maglica,
doc. dr. sc. Esmeralda Sunko
Vezani dokument: Kurikul za unaprjeđivanje inkluzivnosti inicijalnog obrazovanja odgojitelja
Publikaciju možete preuzeti ovdje
Slikovnica o medijima, autorice Alme Čakmazović i ilustratorice Petre Zlonoga, na djeci pristupačan način objašnjava osnovne koncepte medija i medijske pismenosti – kroz interakciju i iskustveno učenje djeca stvaraju prve spoznaje o razlici između osjetilnih iskustava i onoga što su doživjeli posredovanjem medija.
Slikovnica je nastala kao dio edukacijskog paketa za najmlađe, za 1. Dane medijske pismenosti 2018. godine koje su Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokrenuli s ciljem edukacije i informiranja djece, roditelja, nastavnika i odgajatelja o važnosti medijske pismenosti, jedne od najvažnijih životnih vještina 21. stoljeća.
Multimedijski priručnik „Medijska pismenost za najmlađe“ – koji se sastoji od priručnika i videa – nastao je 2021. godine, a namijenjen je odgojiteljima, učiteljima, knjižničarima i svima koji se bave razvojem medijske pismenosti u odgojno-obrazovnom kontekstu. Priručnik i video nastali su zahvaljujući suradnji četiriju institucija: sunakladnici Priručnika su Savez društava Naša djeca i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, a projekt je sufinanciran sredstvima Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a.
Priručnik, video i slikovnica čine jedinstveni odgojno-obrazovni paket za razvoj medijske pismenosti najmlađih – namijenjen prvenstveno radu s predškolcima i učenicima prvih i drugih razreda osnovne škole.
Video o medijima: Medijska pismenost za najmlađe (titlovi) – YouTube
Autorica videa i priručnika: Alma Čakmazović
Recenzentica: doc. dr. sc. Marina Gabelica
Ilustracije: Petra Zlonoga
Animacija: Goce Vaskov
Producentice: Gorana Banda i Alma Čakmazović
Produkcija: Livada produkcija
RESCUR: NA VALOVIMA, Kurikul otpornosti za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi u Europi, objavljen je na sedam jezika u elektronskoj verziji i tisku. Sastoji se od pet priručnika: Vodič za odgojitelje i učitelje, Priručnik za roditelje i tri priručnika s aktivnostima (za djecu predškolske, rane osnovnoškolske i srednje osnovnoškolske dobi). Elektronska verzija priložena priručnicima dodatno sadrži aktivnosti za usmjeravanje pažnje, tematske postere i druge materijale potrebne za provedbu kurikula. Odgojiteljima, učiteljima i stručnim suradnicima koji su zainteresirani za primjenu kurikula preporučuje se da svakako prije njegove primjene dođu na stručno usavršavanje. Za informacije o stručnom usavršavanju možete se obratiti prof. dr. sc. Renati Miljević-Riđički (renata.miljevic@ufzg.hr) i prof. dr. sc. Dejani Bouillet (dejana.bouillet@ufzg.hr) na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
O autoru: Renata Miljević – Riđički
O autoru: Dejana Bouillet
O autoru: Tea Pavin Ivanec
O autoru: Mirjana Milanović
Associate profesor Antonija Balić Šimrak, PhD is dedicated to her work on the project The Development of Artistic Creativity in Early and Preschool Age and the course Research of Early Childhood Creativity. Through them she systematically encourages the awakening of the visual cognitive world of students and art pedagogues. Their ultimate goal is to awaken and enrich the youngest, and therefore the most open-minded generations, to new artistic experiences that are actually the beginnings of their creative participation in the visual arts expression.
Počašćen sam što sam u prigodi predstaviti pedagoškoj, odgojno – obrazovnoj i široj stručnoj javnosti ovaj važan istraživački rad. On se odnosi na značajna razmišljanja u području pedagogije, antropologije i metodike, između mnogih drugih teorijski – primjenjivih prijedloga koji su bili predmetom stručnog usavršavanja u »Pedagogiji zajedništva i Agazzi metodi«, u razdoblju od 2007. do 2008. na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. U procesu stručnog usavršavanja je sudjelovalo 39 studenata, odgajatelja i nastavnika iz Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Srbije, praćenih kompetentnim stručnjacima s području odgojnih znanosti i Agazzi metode iz različitih europskih zemalja.
Pedagogija zajedništva temelji svoju filozofiju na uzajamnosti u odnosima odgajatelj – obrazovanje, između odgajatelja, odgojnih skupinama i institucijama. U tom pogledu ključna je međuovisnost misli i djelovanja a u svakodnevnoj praksi jedinstvo između riječi i života. Svakako se radi o pedagoškom pristupu, danas više nego ikad neophodnom za samu vjerodostojnost odgojnoga djelovanja u očima mladih generacija. One su doista blago ljudskog društva; garancije budućnosti, civilizacije i napretka. Na svoj su način tvorci nove humanosti, sposobne ispraviti pogreške,ali i vrednovati napore postignutih promjena.
Recenzije
Još nema recenzija.