… tako koncipiran priručnik odgovor je na praktične potrebe učitelja razredne nastave u njihovu pripremanju i provođenju sata tjelesne i zdravstvene kulture. Pridonosi unapređivanju njihova rada i nastave. Namijenjen je učiteljima od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, ali će sigurno biti koristan i studentima razredne nastave, a kao pomoćna literatura i studentima, odnosno profesorima kineziologije…
Većina roditelja želi svoju djecu naučiti otvorenom i iskrenom zauzimanju za svoja prava, potrebe, interese i želje, bez ugrožavanja prava i potreba drugih ljudi. U pitanju je razvoj asertivnosti koja podrazumijeva sposobnost izražavanja i zastupanja sebe u odnosima s drugima, bez negativnih posljedica za sudionike tog odnosa i sam odnos.
Golem broj istraživanja u psihologiji najprije je nastojao otkriti bitna svojstva procesa stjecanja čitačke vještine, a zatim i učinkovite metode podučavanja čitanja.
Namjena ovog priručnika je aktivno praćenje rada tijekom izvođenja vježbi iz kineziološke metodike za studente Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Studij ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odnosno izvođenja javnih sati tjelesne i zdravstvene kulture.
Recenzije
Još nema recenzija.