Jedan od glavnih trendova u teoriji odgoja i obrazovanju na početku 21. stoljeća je pomak od pedagogije ponašanja prema pedagogiji odnosa. A pedagogija odnosa ili relacijska pedagogija, kao smjer u odgojno-obrazovnoj teoriji, predstavlja veliki izazov znanstvenicima i praktičarima
U ovoj se knjizi nalazi jedanaest radova članova istraživačkog tima „Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama“ To je naziv znanstvenoga projekta koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost od 2014. do 2017. godine.
Većina roditelja želi svoju djecu naučiti otvorenom i iskrenom zauzimanju za svoja prava, potrebe, interese i želje, bez ugrožavanja prava i potreba drugih ljudi. U pitanju je razvoj asertivnosti koja podrazumijeva sposobnost izražavanja i zastupanja sebe u odnosima s drugima, bez negativnih posljedica za sudionike tog odnosa i sam odnos.
Monografija sadrži znanstvene i stručne radove iz područja glazbe i likovnosti predstavljene u razdoblju od 2010. do 2012. godinepredstavljene na znanstveno-umjetničkim simpozijimau okvirumeđunarodnih konferencija u suorganizaciji Učiteljskog fakulteta u Zagrebu i fakulteta partnera.
Recenzije
Još nema recenzija.