Polazeći od afirmiranih teorijskih i praktičnih postavki suvremenih autora i njihovih djela, autori znanstvene monografije Odgoj u školi dali su značajne doprinose, izvornošću svojih promišljanja tih polaznih postavki, stvaranjem novih sinteza, daljim propitivanjem odgojnog fenomena kao primarne društvene djelatnosti s ciljem njegova unapređenja.
… tako koncipiran priručnik odgovor je na praktične potrebe učitelja razredne nastave u njihovu pripremanju i provođenju sata tjelesne i zdravstvene kulture. Pridonosi unapređivanju njihova rada i nastave. Namijenjen je učiteljima od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, ali će sigurno biti koristan i studentima razredne nastave, a kao pomoćna literatura i studentima, odnosno profesorima kineziologije…
Rukopis ove znanstvene monografije podijeljen je na sedam poglavlja. Nakon predgovora autorica određuje osnovne ciljeve knjige i obrazlaže njezinu unutarnju strukturu.
Predškolski odgoj prvi je stupanj na koji se programski nastavlja osnovno obrazovanje, stoga studenti već tijekom odgojiteljskih i učiteljskih studija moraju biti upoznati i kineziološki osposobljeni za otkrivanje, praćenje i kineziološku intervenciju postularnih problema.
Recenzije
Još nema recenzija.