Rukopis ove znanstvene monografije podijeljen je na sedam poglavlja. Nakon predgovora autorica određuje osnovne ciljeve knjige i obrazlaže njezinu unutarnju strukturu.
Namjena ovog priručnika je aktivno praćenje rada tijekom izvođenja vježbi iz kineziološke metodike za studente Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Studij ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odnosno izvođenja javnih sati tjelesne i zdravstvene kulture.
Dijete je aktivno, znatiželjno, osjetljivo biće koje ima raznovrsne interese, znanja, razumijevanja i koje, vođeno svojom prirodnom znatiželjom, istražuje svijet oko sebe. Usmjeravajući pažnju na sve novo u svojoj okolini, ono svojom željom i strašću za istraživanjem novoga i nepoznatoga stječe i razvija svoje znanje na temelju svojih osobnih postupaka.
Polazeći od afirmiranih teorijskih i praktičnih postavki suvremenih autora i njihovih djela, autori znanstvene monografije Odgoj u školi dali su značajne doprinose, izvornošću svojih promišljanja tih polaznih postavki, stvaranjem novih sinteza, daljim propitivanjem odgojnog fenomena kao primarne društvene djelatnosti s ciljem njegova unapređenja.
Recenzije
Još nema recenzija.