€ 0.00
RESCUR: NA VALOVIMA, Kurikul otpornosti za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi u Europi, objavljen je na sedam jezika u elektronskoj verziji i tisku. Sastoji se od pet priručnika: Vodič za odgojitelje i učitelje, Priručnik za roditelje i tri priručnika s aktivnostima (za djecu predškolske, rane osnovnoškolske i srednje osnovnoškolske dobi). Elektronska verzija priložena priručnicima dodatno sadrži aktivnosti za usmjeravanje pažnje, tematske postere i druge materijale potrebne za provedbu kurikula. Odgojiteljima, učiteljima i stručnim suradnicima koji su zainteresirani za primjenu kurikula preporučuje se da svakako prije njegove primjene dođu na stručno usavršavanje. Za informacije o stručnom usavršavanju možete se obratiti prof. dr. sc. Renati Miljević-Riđički (renata.miljevic@ufzg.hr) i prof. dr. sc. Dejani Bouillet (dejana.bouillet@ufzg.hr) na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
O autoru: Renata Miljević – Riđički
O autoru: Dejana Bouillet
O autoru: Tea Pavin Ivanec
O autoru: Mirjana Milanović Milanović
Sandi Homolak –
Rukopis Malešnice, pjesme i igre – autentični materijali u ranom učenju engleskoga jezika je znanstvena autorska knjiga dvaju autora i donosi nove relevantne znanstvene zaključke o važnosti i upotrebi autentičnih materijala (malešnica, rima, pjesama i igara) u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika. Osim što donosi pregled najvažnijih i najnovijih spoznaja o temi autentičnih materijala u obliku pregleda relevantne literature za svaki segment sadržaja, također daje jasan uvid u prednosti i moguće poteškoće vezane uz upotrebu autentičnih materijala, posebice u hrvatskom kontekstu. Osim navedenoga, rukopis nudi povijesnu i kulturnu pozadinu autentičnih materijala. Tako se npr. rasvjetljuje pozadina pojedinih uobičajenih naziva poput Mother Goose Rhymes iza kojega se krije bogata kulturno-povijesna pozadina. U pregledu mogućih autentičnih materijala znanstveno-istraživački fokus usmjeren je na rasvjetljavanje pojmova, prednosti i nedostataka rima i malešnica, pjesama i igara, pri čemu je pristup detaljan i dosljedan. No, zadovoljena je i potreba za relevantnim primjerima poželjne prakse i smjernicama za uspješnu primjenu autentičnih materijala u nastavi stranoga jezika.
Izv.prof.dr.sc. Ivana Milković
Sandi Homolak –
Autorice Ivana Cindrić i Silvija Hanžić Deda jasno i na pregledan način definiraju temeljne pojmove i daju prikaz podtema vezanih uz primjenu autentičnih materijala u poučavanju engleskoga kao stranoga jezika. Znanstvenoj dimenziji ove monografije doprinosi prikaz recentnih relevantnih informacija, dok se stručni aspekt očituje u prikazu aktivnosti koje mogu pomoći sadašnjim i budućim praktičarima. Ovo jedinstveno djelo namijenjeno je istraživačima u području ranoga učenja jezika kojima će djelo poslužiti kao polazno djelo i osnova za daljnja istraživanja u ovome području. Nadalje, učitelji engleskoga jezika te studenti-budući učitelji engleskoga jezika pronaći će u djelu sveobuhvatan uvid u teoriju i praksu poučavanja engleskog kao stranog jezika u ranoj dobi. Budući da se bavi primjenom autentičnih materijala u poučavanju jezika (malešnicama, rimama, pjesmama i jezičnim igrama), a pisano je hrvatskim jezikom, djelo može biti korisno i studentima ostalih učiteljskih studija, studentima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, kao i svim praktičarima – učiteljima i odgojiteljima, koji žele dodatno obogatiti i unaprijediti svoj rad i pomoći djeci razviti jezične i govorne kompetencije na stranome, ali i materinskome jeziku.
Izv.prof.dr.sc.Alenka Mikulec