Opis
Polazeći od afirmiranih teorijskih i praktičnih postavki suvremenih autora i njihovih djela, autori znanstvene monografije Odgoj u školi dali su značajne doprinose, izvornošću svojih promišljanja tih polaznih postavki, stvaranjem novih sinteza, daljim propitivanjem odgojnog fenomena kao primarne društvene djelatnosti s ciljem njegova unapređenja. Doveli su tako u odnos one teorijske stavove koje prethodni teoretičari još nisu na taj način promišljali, vodeći istodobno računa o tome da ti doprinosi budu sukladni koherentnoj cjelini teorije i prakse odgojno-obrazovane djelatnosti. Znanstveni doprinos predmetne monografije bit će svrsishodan za sve koji se bave odgojem, ali i sve koji će u monografiji pronaći svojevrsne odgovore na promišljanje važnosti odgoja u školi, odnosno društvu u cjelini, ( iz recenzije izv. prof. dr. sc. Josipa Ivanovića)
Jedanaest autora iz Hrvatske i Slovenije dalo je svoj prilog znanstvenom propitivanju važnosti uloge odgoja u školi s različitih aspekata:
Slavica Bašić: Svrha i osnovna obilježja pedagoškog odnosa
Dubravka Maleš: Partnerstvom obitelji i škole do uspješnog odgojno-obrazovnog rada
Milena Valenčič Zuljan, Vanja Kiswarday: The resilient teacher – the way to reach quality education in contemporary society
Jurka Lepičnik Vodopivec: Teacher autonomy: modern school’s weakness or strength?
Vesna Bilić: Uloga škole i školske vezanosti u objašnjenju ponašanja učenika
Ante Kolak: Odgojni problemi u suvremenoj školi
Milan Matijević: Digitalni mediji i medijski odgoj u školi
Marko Jurčić: Odgoj u izvanučioničkoj nastavi
Zvonimir Komar: Mogućnost odgoja i obrazovanja u kontekstu postmodernog pojma znanja
Smiljana Zrilić: Suvremene paradigme inkluzivnog odgoja i obrazovanja
Siniša Opić: Neki izazovi kvantitativne metodologije u istraživanjima odgoja i školskoj pedagogiji
Recenzije
Još nema recenzija.