Opis
Publikaciju možete preuzeti ovdje
€ 0.00
ComparePublikaciju možete preuzeti ovdje
Associate profesor Antonija Balić Šimrak, PhD is dedicated to her work on the project The Development of Artistic Creativity in Early and Preschool Age and the course Research of Early Childhood Creativity. Through them she systematically encourages the awakening of the visual cognitive world of students and art pedagogues. Their ultimate goal is to awaken and enrich the youngest, and therefore the most open-minded generations, to new artistic experiences that are actually the beginnings of their creative participation in the visual arts expression.
RESCUR: NA VALOVIMA, Kurikul otpornosti za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi u Europi, objavljen je na sedam jezika u elektronskoj verziji i tisku. Sastoji se od pet priručnika: Vodič za odgojitelje i učitelje, Priručnik za roditelje i tri priručnika s aktivnostima (za djecu predškolske, rane osnovnoškolske i srednje osnovnoškolske dobi). Elektronska verzija priložena priručnicima dodatno sadrži aktivnosti za usmjeravanje pažnje, tematske postere i druge materijale potrebne za provedbu kurikula. Odgojiteljima, učiteljima i stručnim suradnicima koji su zainteresirani za primjenu kurikula preporučuje se da svakako prije njegove primjene dođu na stručno usavršavanje. Za informacije o stručnom usavršavanju možete se obratiti prof. dr. sc. Renati Miljević-Riđički (renata.miljevic@ufzg.hr) i prof. dr. sc. Dejani Bouillet (dejana.bouillet@ufzg.hr) na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
O autoru: Renata Miljević – Riđički
O autoru: Dejana Bouillet
O autoru: Tea Pavin Ivanec
O autoru: Mirjana Milanović
U predgovoru se opisuje povijesni kontekst djelovanja Učiteljske škole u međuratnom razdoblju, opisuje se oslobođenje Međimurja, proglašenje ujedinjenja Međimurja s maticom zemljom i započinjanje nastave na hrvatskom jeziku na dan 25. travnja 1919. godine te se daje kratak pregled rada škole na temelju godišnjih izvješća koja slijede.
Počašćen sam što sam u prigodi predstaviti pedagoškoj, odgojno – obrazovnoj i široj stručnoj javnosti ovaj važan istraživački rad. On se odnosi na značajna razmišljanja u području pedagogije, antropologije i metodike, između mnogih drugih teorijski – primjenjivih prijedloga koji su bili predmetom stručnog usavršavanja u »Pedagogiji zajedništva i Agazzi metodi«, u razdoblju od 2007. do 2008. na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. U procesu stručnog usavršavanja je sudjelovalo 39 studenata, odgajatelja i nastavnika iz Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Srbije, praćenih kompetentnim stručnjacima s području odgojnih znanosti i Agazzi metode iz različitih europskih zemalja.
Pedagogija zajedništva temelji svoju filozofiju na uzajamnosti u odnosima odgajatelj – obrazovanje, između odgajatelja, odgojnih skupinama i institucijama. U tom pogledu ključna je međuovisnost misli i djelovanja a u svakodnevnoj praksi jedinstvo između riječi i života. Svakako se radi o pedagoškom pristupu, danas više nego ikad neophodnom za samu vjerodostojnost odgojnoga djelovanja u očima mladih generacija. One su doista blago ljudskog društva; garancije budućnosti, civilizacije i napretka. Na svoj su način tvorci nove humanosti, sposobne ispraviti pogreške,ali i vrednovati napore postignutih promjena.
Recenzije
Još nema recenzija.