Zbornik radova s 4. Međimurskih filoloških i pedagoških dana
Publikaciju možete preuzeti ovdje.
Povezani proizvodi
Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda – Pedagogy of Communion and the Agazzi Method – Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi
Počašćen sam što sam u prigodi predstaviti pedagoškoj, odgojno – obrazovnoj i široj stručnoj javnosti ovaj važan istraživački rad. On se odnosi na značajna razmišljanja u području pedagogije, antropologije i metodike, između mnogih drugih teorijski – primjenjivih prijedloga koji su bili predmetom stručnog usavršavanja u »Pedagogiji zajedništva i Agazzi metodi«, u razdoblju od 2007. do 2008. na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. U procesu stručnog usavršavanja je sudjelovalo 39 studenata, odgajatelja i nastavnika iz Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Srbije, praćenih kompetentnim stručnjacima s području odgojnih znanosti i Agazzi metode iz različitih europskih zemalja.
Pedagogija zajedništva temelji svoju filozofiju na uzajamnosti u odnosima odgajatelj – obrazovanje, između odgajatelja, odgojnih skupinama i institucijama. U tom pogledu ključna je međuovisnost misli i djelovanja a u svakodnevnoj praksi jedinstvo između riječi i života. Svakako se radi o pedagoškom pristupu, danas više nego ikad neophodnom za samu vjerodostojnost odgojnoga djelovanja u očima mladih generacija. One su doista blago ljudskog društva; garancije budućnosti, civilizacije i napretka. Na svoj su način tvorci nove humanosti, sposobne ispraviti pogreške,ali i vrednovati napore postignutih promjena.
Godišnja izvješća učiteljske škole u Čakovcu 1919. – 1940.
U predgovoru se opisuje povijesni kontekst djelovanja Učiteljske škole u međuratnom razdoblju, opisuje se oslobođenje Međimurja, proglašenje ujedinjenja Međimurja s maticom zemljom i započinjanje nastave na hrvatskom jeziku na dan 25. travnja 1919. godine te se daje kratak pregled rada škole na temelju godišnjih izvješća koja slijede.
RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Priručnik za učitelj(ic)e – srednja osnovnoškolska dob
€ 0.00RESCUR: NA VALOVIMA, Kurikul otpornosti za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi u Europi, objavljen je na sedam jezika u elektronskoj verziji i tisku. Sastoji se od pet priručnika: Vodič za odgojitelje i učitelje, Priručnik za roditelje i tri priručnika s aktivnostima (za djecu predškolske, rane osnovnoškolske i srednje osnovnoškolske dobi). Elektronska verzija priložena priručnicima dodatno sadrži aktivnosti za usmjeravanje pažnje, tematske postere i druge materijale potrebne za provedbu kurikula. Odgojiteljima, učiteljima i stručnim suradnicima koji su zainteresirani za primjenu kurikula preporučuje se da svakako prije njegove primjene dođu na stručno usavršavanje. Za informacije o stručnom usavršavanju možete se obratiti prof. dr. sc. Renati Miljević-Riđički (renata.miljevic@ufzg.hr) i prof. dr. sc. Dejani Bouillet (dejana.bouillet@ufzg.hr) na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
O autoru: Renata Miljević – Riđički
O autoru: Dejana Bouillet
O autoru: Tea Pavin Ivanec
O autoru: Mirjana Milanović Milanović
Croatian traditional culture and children’s artistic creativity
The following pages introduce you to our experiences. We want this material to be an inspiration, motivation, encouragement for preschool teachers and other experts, for research and creative games with children.
Recenzije
Još nema recenzija.