Zbornik – Suodnos metodicke teorije i prakse 1
Publikaciju možete preuzeti ovdje.
Morate biti ulogirani da biste objavili recenziju.
Povezani proizvodi
Zbirka zadataka iz matematike za studente učiteljskih studija
Glavna namjena ove zbirke je da bude baza zadataka za vježbu u svladavanju gradiva kolegija Matematika I i Matematika II, koje predajemo na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. No, brojnost i raznovrsnost zadataka nadilazi ovu glavnu svrhu te se nadamo da će zbirka studentima biti korisna i na višim godinama studija kad slušaju metodičke kolegije. Također se nadamo da zbirka može biti korisna i studentima drugih učiteljskih studija i učiteljima, te da može poslužiti i predmetnim nastavnicima matematike u osnovnim pa i srednjim školama.
Croatian traditional culture and children’s artistic creativity
The following pages introduce you to our experiences. We want this material to be an inspiration, motivation, encouragement for preschool teachers and other experts, for research and creative games with children.
Slobodan softver u obrazovanju
Uvođenjem i korištenjem slobodnog softvera otvorenog izvornog kôda (eng. Free and Open Source Software – FOSS) u osnovnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj mogu se ostvariti značajne financijske uštede, a značajno se može smanjiti i udjel nelegalno korištenog komercijalnog vlasničkog softvera te pozitivno utjecati na obrazovanje najmlađih u svezi s odgovornošću prema legalnosti korištenja softvera.
Vrč i šalica. FILOZOFIJSKA VIVISEKCIJA PROBLEMÂ ODGOJA I OBRAZOVANJA
Postavlja se temeljno pitanje: zašto ovi tekstovi u rukama studenata/ica? I drugo, ovome bratsko, zašto su baš ovi tekstovi, a ne neki drugi, okupljeni pod naslovom Vrč i šalica. Filozofijska vivisekcija problemâ odgoja i obrazovanja? Da bismo pošli tragom odgovora na ova pitanja moramo rasvijetliti kontekst njihova nastanka.
Recenzije
Još nema recenzija.