Knjiga Didaktika i kurikulum aktualizira i ugrađuje suvremene teorijske pristupe, organizaciju i vrednovanje u osnovno didaktičko polje. Dva su dijela knjige: Didaktika kao samostalna pedagoška disciplina i Kurikulum: teorija i praksa.
Ova je monografija rezultat višegodišnjeg proučavanja uloge digitalnih medija u informalnom učenju i nastavi koju škole organiziraju za pripadnike net generacija, ali u knjizi su prezentirani i rezultati novijih empirijskih istraživanja troje članova istraživačke skupine „Nastava i škola za net generacije“. Ti su rezultati prikupljeni na uzorcima učenika i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj. Empirijski su rezultati stavljeni u kontekst teorija nastave i učenja koje se nalaze u novijoj didaktičkoj i psihološkoj literaturi.
U knjizi se analiziraju modeli tvorbe identiteta ženskih likova u suvremenoj anglo-američkoj fantastičnoj književnosti, pri čemu se u obzir uzimaju načela feminističke književne teorije, te se uspoređuje način prikaza ženskih likova u anglo-američkoj i hrvatskoj fantastici. Autor povezuje i uspoređuje načine prikaza ženskih likova te analizira uloge ženskih likova u odnosu na muške, pri čemu središte analize tvori sposobnost samostalnog djelovanja likova u odnosu prema institucijama moći.
Rječnik sadrži dragocjene materijale za buduća različita lingvistička istraživanja, kroatistička i slavistička: leksikološka, etimološka, frazeološka, onomastička, međujezičnih i međudijalekatskih kontakata. Obilje građe također omogućuje proučavanje tvorbe svih vrsta riječi u kajkavštini, a brojne rečenične potvrde stvaraju mogućnost izražavanja kajkavske sintakse. I stručnjaci drugih humanističkih znanosti (npr. etnolozi, folkloristi, sociolozi) mogu u rječniku za sebe naći mnogo zanimljivog materijala. Ovakvi rječnici predstavljaju posljednji pokušaj da se ostvari ideja utemeljitelja hrvatske etnografije Antuna Radića da se opiše život hrvatskog seljaštva, otkriju njegovi vrijednosni temelji i upoznaju njegovi običaji.
Recenzije
Još nema recenzija.