Postavlja se temeljno pitanje: zašto ovi tekstovi u rukama studenata/ica? I drugo, ovome bratsko, zašto su baš ovi tekstovi, a ne neki drugi, okupljeni pod naslovom Vrč i šalica. Filozofijska vivisekcija problemâ odgoja i obrazovanja? Da bismo pošli tragom odgovora na ova pitanja moramo rasvijetliti kontekst njihova nastanka.
U predgovoru se opisuje povijesni kontekst djelovanja Učiteljske škole u međuratnom razdoblju, opisuje se oslobođenje Međimurja, proglašenje ujedinjenja Međimurja s maticom zemljom i započinjanje nastave na hrvatskom jeziku na dan 25. travnja 1919. godine te se daje kratak pregled rada škole na temelju godišnjih izvješća koja slijede.
Znanstveni skup pod nazivom 11. Međunarodni balkanski kongres obrazovanja i znanosti s temom Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu organizirao je u suradnji s Pedagoškim fakultetom Sv. Kliment Ohridski iz Skoplja, u Makedoniji, s Pedagoškim fakultetom u Edirneu, u Turskoj, i Pedagoškim fakultetom u Staroj Zagori, u Bugarskoj. Kongres je održan od 12. do 14. listopada 2016. u Poreču, u Hrvatskoj.
Recenzije
Još nema recenzija.