Opis
http://cje.ufzg.hr – u izdanju Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
O autoru: Ivan Prskalo
Compare
http://cje.ufzg.hr – u izdanju Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
O autoru: Ivan Prskalo
Slikovnica o medijima, autorice Alme Čakmazović i ilustratorice Petre Zlonoga, na djeci pristupačan način objašnjava osnovne koncepte medija i medijske pismenosti – kroz interakciju i iskustveno učenje djeca stvaraju prve spoznaje o razlici između osjetilnih iskustava i onoga što su doživjeli posredovanjem medija.
Slikovnica je nastala kao dio edukacijskog paketa za najmlađe, za 1. Dane medijske pismenosti 2018. godine koje su Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokrenuli s ciljem edukacije i informiranja djece, roditelja, nastavnika i odgajatelja o važnosti medijske pismenosti, jedne od najvažnijih životnih vještina 21. stoljeća.
Multimedijski priručnik „Medijska pismenost za najmlađe“ – koji se sastoji od priručnika i videa – nastao je 2021. godine, a namijenjen je odgojiteljima, učiteljima, knjižničarima i svima koji se bave razvojem medijske pismenosti u odgojno-obrazovnom kontekstu. Priručnik i video nastali su zahvaljujući suradnji četiriju institucija: sunakladnici Priručnika su Savez društava Naša djeca i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, a projekt je sufinanciran sredstvima Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a.
Priručnik, video i slikovnica čine jedinstveni odgojno-obrazovni paket za razvoj medijske pismenosti najmlađih – namijenjen prvenstveno radu s predškolcima i učenicima prvih i drugih razreda osnovne škole.
Video o medijima: Medijska pismenost za najmlađe (titlovi) – YouTube
Autorica videa i priručnika: Alma Čakmazović
Recenzentica: doc. dr. sc. Marina Gabelica
Ilustracije: Petra Zlonoga
Animacija: Goce Vaskov
Producentice: Gorana Banda i Alma Čakmazović
Produkcija: Livada produkcija
Zbornik sadrži radove izložene na Međunarodnom znanstveno-stručnom simpoziju 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije koji se održao 7. i 8. lipnja 2018. u Petrinji, Hrvatska.
Postavlja se temeljno pitanje: zašto ovi tekstovi u rukama studenata/ica? I drugo, ovome bratsko, zašto su baš ovi tekstovi, a ne neki drugi, okupljeni pod naslovom Vrč i šalica. Filozofijska vivisekcija problemâ odgoja i obrazovanja? Da bismo pošli tragom odgovora na ova pitanja moramo rasvijetliti kontekst njihova nastanka.
Recenzije
Još nema recenzija.