Opis
Golem broj istraživanja u psihologiji najprije je nastojao otkriti bitna svojstva procesa stjecanja čitačke vještine, a zatim i učinkovite metode podučavanja čitanja. No, kao i u mnogim drugim znanostima, još uvijek su slabe veze između istraživanja koja nastoje upoznati neku pojavu, dakle onih temeljnih, i primjene tih spoznaja i rezultata u praksi. Autorica, jedna od najpoznatijih stručnjakinja u tom području, napisala je knjigu utemeljenu na dokazanim istraživačkim spoznajama s isključivom svrhom proučiti što je znanost o čitanju i što nam ona korisno ili novo nudi za ustrojavanje i poboljšanje prakse podučavanja čitanja.
U knjizi su obuhvaćene spoznaje neuroznanosti, psiholoških istraživanja/eksperimenata i pedagoških istraživanja, kao i kvalitetni rezultati prakse podučavanja čitanja.
O autoru: Mira Čudina-Obradović
Recenzije
Još nema recenzija.