Opis
Publikaciju možete preuzeti ovdje
€ 0.00
ComparePublikaciju možete preuzeti ovdje
Postavlja se temeljno pitanje: zašto ovi tekstovi u rukama studenata/ica? I drugo, ovome bratsko, zašto su baš ovi tekstovi, a ne neki drugi, okupljeni pod naslovom Vrč i šalica. Filozofijska vivisekcija problemâ odgoja i obrazovanja? Da bismo pošli tragom odgovora na ova pitanja moramo rasvijetliti kontekst njihova nastanka.
U predgovoru se opisuje povijesni kontekst djelovanja Učiteljske škole u međuratnom razdoblju, opisuje se oslobođenje Međimurja, proglašenje ujedinjenja Međimurja s maticom zemljom i započinjanje nastave na hrvatskom jeziku na dan 25. travnja 1919. godine te se daje kratak pregled rada škole na temelju godišnjih izvješća koja slijede.
Zbornik pruža neke od odgovora na pitanje Kako odgajati i obrazovati djecu za način života kojeg danas ne možemo niti zamisliti i kakve veze s tim ima umjetnost u odgoju i obrazovanju, pa onda i dramski odgoj, dramsko stvaralaštvo?
Počašćen sam što sam u prigodi predstaviti pedagoškoj, odgojno – obrazovnoj i široj stručnoj javnosti ovaj važan istraživački rad. On se odnosi na značajna razmišljanja u području pedagogije, antropologije i metodike, između mnogih drugih teorijski – primjenjivih prijedloga koji su bili predmetom stručnog usavršavanja u »Pedagogiji zajedništva i Agazzi metodi«, u razdoblju od 2007. do 2008. na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. U procesu stručnog usavršavanja je sudjelovalo 39 studenata, odgajatelja i nastavnika iz Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Srbije, praćenih kompetentnim stručnjacima s području odgojnih znanosti i Agazzi metode iz različitih europskih zemalja.
Pedagogija zajedništva temelji svoju filozofiju na uzajamnosti u odnosima odgajatelj – obrazovanje, između odgajatelja, odgojnih skupinama i institucijama. U tom pogledu ključna je međuovisnost misli i djelovanja a u svakodnevnoj praksi jedinstvo između riječi i života. Svakako se radi o pedagoškom pristupu, danas više nego ikad neophodnom za samu vjerodostojnost odgojnoga djelovanja u očima mladih generacija. One su doista blago ljudskog društva; garancije budućnosti, civilizacije i napretka. Na svoj su način tvorci nove humanosti, sposobne ispraviti pogreške,ali i vrednovati napore postignutih promjena.
Recenzije
Još nema recenzija.