Zbornik Suodnos metodičke teorije i prakse
€ 0.00
Publikaciju možete preuzeti ovdje
Povezani proizvodi
Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda – Pedagogy of Communion and the Agazzi Method – Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi
Počašćen sam što sam u prigodi predstaviti pedagoškoj, odgojno – obrazovnoj i široj stručnoj javnosti ovaj važan istraživački rad. On se odnosi na značajna razmišljanja u području pedagogije, antropologije i metodike, između mnogih drugih teorijski – primjenjivih prijedloga koji su bili predmetom stručnog usavršavanja u »Pedagogiji zajedništva i Agazzi metodi«, u razdoblju od 2007. do 2008. na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. U procesu stručnog usavršavanja je sudjelovalo 39 studenata, odgajatelja i nastavnika iz Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Srbije, praćenih kompetentnim stručnjacima s području odgojnih znanosti i Agazzi metode iz različitih europskih zemalja.
Pedagogija zajedništva temelji svoju filozofiju na uzajamnosti u odnosima odgajatelj – obrazovanje, između odgajatelja, odgojnih skupinama i institucijama. U tom pogledu ključna je međuovisnost misli i djelovanja a u svakodnevnoj praksi jedinstvo između riječi i života. Svakako se radi o pedagoškom pristupu, danas više nego ikad neophodnom za samu vjerodostojnost odgojnoga djelovanja u očima mladih generacija. One su doista blago ljudskog društva; garancije budućnosti, civilizacije i napretka. Na svoj su način tvorci nove humanosti, sposobne ispraviti pogreške,ali i vrednovati napore postignutih promjena.
Croatian traditional culture and children’s artistic creativity
The following pages introduce you to our experiences. We want this material to be an inspiration, motivation, encouragement for preschool teachers and other experts, for research and creative games with children.
Kurikul za unaprjeđivanje inkluzivnosti inicijalnog obrazovanja odgojitelja
€ 0.00Autorice:
Prof. dr. sc. Vlatka Domović
Sanja Brajković, prof. psihologije
Prof. dr. sc. Dejana Bouillet
Vezani dokument: Analiza inkluzivnosti studijskih programa za inicijalno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi
Zajedno rastemo: redefiniranje prakse i teorije predškolskog odgoja
Suvremeno društvo obilježeno je promjenama koje se reflektiraju u svim područjima života – ekonomskom, kulturnom i obrazovnom. Od budućih građana svijeta očekuje se prilagodljivost na svijet.
U obrazovnom smislu to se može protumačiti prilagodbom djece na vrtiće i škole.
Recenzije
Još nema recenzija.