Opis
O autoru:
Smiljana Narančić Kovač
€ 18.59 (kn 140.07) € 9.29 (kn 70.00)
O autoru:
Smiljana Narančić Kovač
Ova je monografija rezultat višegodišnjeg proučavanja uloge digitalnih medija u informalnom učenju i nastavi koju škole organiziraju za pripadnike net generacija, ali u knjizi su prezentirani i rezultati novijih empirijskih istraživanja troje članova istraživačke skupine „Nastava i škola za net generacije“. Ti su rezultati prikupljeni na uzorcima učenika i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj. Empirijski su rezultati stavljeni u kontekst teorija nastave i učenja koje se nalaze u novijoj didaktičkoj i psihološkoj literaturi.
Informacijsko-komunikacijske tehnologije i multimedija danas su neizbježna sastavnica života i rada, no one u nastavnome procesu nisu do kraja zaživjele, što ima za posljedicu da su u nekim slučajevima učenici spretniji u njihovom korištenju od nastavnika koji bi ih trebali pripremiti da se suoče s izazovima suvremenoga svijeta. Razlozi za to su poznati, a najizraženiji su nedostatak financijskih sredstava, nedostatno obrazovanje tijekom studija, nedostatno dodatno stručno obrazovanje tijekom rada te nedostatak volje za cjeloživotnim učenjem.
Monografija sadrži znanstvene i stručne radove iz područja glazbe i likovnosti predstavljene u razdoblju od 2010. do 2012. godinepredstavljene na znanstveno-umjetničkim simpozijimau okvirumeđunarodnih konferencija u suorganizaciji Učiteljskog fakulteta u Zagrebu i fakulteta partnera.
Radna bilježnica namijenjena je studentima pete godine učiteljskoga studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Recenzije
Još nema recenzija.