Monografija Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja predstavlja pokušaj otvaranja komunikacije između znanstvenika različitih provenijencija. Jedan od važnih razloga nastanka ove monografije jest pokušaj afirmacije znanstvenog pluralizma koji upućuje na raznolikost znanstvenih pristupa, što bi trebalo omogućiti kvalitetniju znanstvenu spoznaju i unapređenje različitih područja odgojne prakse.
U ovoj se knjizi nalazi jedanaest radova članova istraživačkog tima „Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama“ To je naziv znanstvenoga projekta koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost od 2014. do 2017. godine.
Monografija sadrži znanstvene i stručne radove iz područja glazbe i likovnosti predstavljene u razdoblju od 2010. do 2012. godinepredstavljene na znanstveno-umjetničkim simpozijimau okvirumeđunarodnih konferencija u suorganizaciji Učiteljskog fakulteta u Zagrebu i fakulteta partnera.
Recenzije
Još nema recenzija.