Prikazuje se 25–36 od 105 rezultata
Inkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi Priručnik za sveučilišne nastavnike
€ 0.00Autori:
prof. dr. sc. Dejana Bouille
doc. dr. sc. Danijela Blanuša Trošelj
izv. prof. dr. sc. Sanja Skočić Mihić
doc. dr. sc. Vilko Petrić
Kako biti bolji
Ovaj priručnik nastao je na temeljnim postavkama pozitivne psihologije i sadrži program od petnaest detaljno razrađenih aktivnosti. Svaka aktivnost može se prilagoditi za rad s učenicima u višim razredima osnovne škole, srednjoj školi i na fakultetu.
Kako reći ne
*KNJIGA TRENUTNO NIJE DOSTUPNA U PRODAJI*
Većina roditelja želi svoju djecu naučiti otvorenom i iskrenom zauzimanju za svoja prava, potrebe, interese i želje, bez ugrožavanja prava i potreba drugih ljudi. U pitanju je razvoj asertivnosti koja podrazumijeva sposobnost izražavanja i zastupanja sebe u odnosima s drugima, bez negativnih posljedica za sudionike tog odnosa i sam odnos.
Kineziološka metodika – vježbe: Priručnik za praćenje vježbi; Studij ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – 3. godina
Namjena ovog priručnika jest aktivno praćenje rada tijekom izvođenja vježbi iz kineziološke metodike za studente Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na Učiteljskom studiju.
Kineziološka metodika – vježbe: Priručnik za praćenje vježbi; Učiteljski studij
Namjena ovog priručnika je aktivno praćenje rada tijekom izvođenja vježbi iz kineziološke metodike za studente Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Studij ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odnosno izvođenja javnih sati tjelesne i zdravstvene kulture.
Kineziološka stimulacija i postupci za pravilno držanje tijela u razvojnoj dobi djeteta
Predškolski odgoj prvi je stupanj na koji se programski nastavlja osnovno obrazovanje, stoga studenti već tijekom odgojiteljskih i učiteljskih studija moraju biti upoznati i kineziološki osposobljeni za otkrivanje, praćenje i kineziološku intervenciju postularnih problema.
Kompetencije nastavnika stranih jezika: Informacijsko – komunikacijske tehnologije i novi trendovi u poučavanju
Informacijsko-komunikacijske tehnologije i multimedija danas su neizbježna sastavnica života i rada, no one u nastavnome procesu nisu do kraja zaživjele, što ima za posljedicu da su u nekim slučajevima učenici spretniji u njihovom korištenju od nastavnika koji bi ih trebali pripremiti da se suoče s izazovima suvremenoga svijeta. Razlozi za to su poznati, a najizraženiji su nedostatak financijskih sredstava, nedostatno obrazovanje tijekom studija, nedostatno dodatno stručno obrazovanje tijekom rada te nedostatak volje za cjeloživotnim učenjem.