Prikazuje se 37–48 od 105 rezultata
Konstruktivistička nastava – teorija i empirijska istraživanja
Ova je monografija rezultat višegodišnjeg proučavanja uloge digitalnih medija u informalnom učenju i nastavi koju škole organiziraju za pripadnike net generacija, ali u knjizi su prezentirani i rezultati novijih empirijskih istraživanja troje članova istraživačke skupine „Nastava i škola za net generacije“. Ti su rezultati prikupljeni na uzorcima učenika i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj. Empirijski su rezultati stavljeni u kontekst teorija nastave i učenja koje se nalaze u novijoj didaktičkoj i psihološkoj literaturi.
Kultura samovrednovanja škole i učitelja
Kurikul za unaprjeđivanje inkluzivnosti inicijalnog obrazovanja odgojitelja
€ 0.00Autorice:
Prof. dr. sc. Vlatka Domović
Sanja Brajković, prof. psihologije
Prof. dr. sc. Dejana Bouillet
Vezani dokument: Analiza inkluzivnosti studijskih programa za inicijalno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi
Ljubav i kako je vide djeca
€ 45.00IZ RECENZIJA:
Knjigom „Ljubav i kako je djeca vide“ prikazani su odnosi sudionika odgojno-obrazovnog procesa – djece i odraslih, njihova komunikacija, istraživački pristupi, promišljanja i stvaranja u različitim likovnim područjima, raznim likovnim tehnikama, priborima i materijalima. Opisi stvaralačkog procesa utemeljeni su na metodičkim principima algoritama djelovanja, kao i na suvremenim načinima „risk play“ pristupa. Likovnošću djece rane i predškolske dobi dobiven je pregled raznih mogućnosti interpretacije ljubavi u izrečenoj i likovno-vizualnoj formi, kao i holističke interpretacije: od tjelesnog, emocionalnog, kognitivnog, društvenog do duhovnog razvoja.
doc.dr.sc. Anita Rončević
Rukopis Ljubav i kako je vide djeca multidisciplinarno je djelo u kojem autori s različitih motrišta (pedagogija, filozofija, likovna umjetnost, filologija) pristupaju emociji ljubavi u životu djeteta rane i predškolske dobi. Posebnu vrijednost djelu predstavljaju izvorni likovni radovi djece – polaznika dječjih vrtića iz više hrvatskim gradova. Knjiga je vrijedan prilog interdisciplinarnim područjima znanosti i umjetnosti. Rukopis prati suvremena shvaćanja u teoriji i praksi te kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja koja se temelje na shvaćanju djeteta kao cjelovitog bića koje ima svoje potrebe i prava.
doc.dr.sc. Branimir Mendeš
Mark je pisao Ani
€ 39.82Studije o piscima i djelima u svjetlu poticanja čitanja.
Knjiga sadrži dvije uvodne teorijske studije o čitanju isprepletene s promišljanjima o nastavi, obradu 34 lektirna naslova (većim dijelom za osnovnu školu, uz dodatak nekoliko lektirnih pisaca za srednju školu). Svaki naslov sadrži studiju o piscu (ne, ne “običnu”, već s mnoštvom zanimljivosti iz života, dosad slabo poznatih činjenica i događaja), studiju o djelu te kreativni metodički instrumentarij “Razmisli i stvaraj”. Knjigu čine posebnom fotografije koje je osmislio i uredio mladi umjetnik Martin Zalar, I sve to na 499 stranica.
Menadžment: poslovanje u digitalnom svijetu
*KNJIGA TRENUTNO NIJE DOSTUPNA U PRODAJI*
Temeljni cilj ove knjige je približiti disciplinu menadžmenta neekonomistima i svima onima koji će se susretati s ovom problematikom u svojoj stručnoj karijeri.
Metodički pristupi odgoju i obrazovanju
€ 0.00Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Zbornik radova simpozija
Metodički pristupi odgoju i obrazovanju
15. – 17. studenog 2019. Zagreb, HRVATSKA
Multimedijski priručnik „Medijska pismenost za najmlađe“
€ 0.00Slikovnica o medijima, autorice Alme Čakmazović i ilustratorice Petre Zlonoga, na djeci pristupačan način objašnjava osnovne koncepte medija i medijske pismenosti – kroz interakciju i iskustveno učenje djeca stvaraju prve spoznaje o razlici između osjetilnih iskustava i onoga što su doživjeli posredovanjem medija.
Slikovnica je nastala kao dio edukacijskog paketa za najmlađe, za 1. Dane medijske pismenosti 2018. godine koje su Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokrenuli s ciljem edukacije i informiranja djece, roditelja, nastavnika i odgajatelja o važnosti medijske pismenosti, jedne od najvažnijih životnih vještina 21. stoljeća.
Multimedijski priručnik „Medijska pismenost za najmlađe“ – koji se sastoji od priručnika i videa – nastao je 2021. godine, a namijenjen je odgojiteljima, učiteljima, knjižničarima i svima koji se bave razvojem medijske pismenosti u odgojno-obrazovnom kontekstu. Priručnik i video nastali su zahvaljujući suradnji četiriju institucija: sunakladnici Priručnika su Savez društava Naša djeca i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, a projekt je sufinanciran sredstvima Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a.
Priručnik, video i slikovnica čine jedinstveni odgojno-obrazovni paket za razvoj medijske pismenosti najmlađih – namijenjen prvenstveno radu s predškolcima i učenicima prvih i drugih razreda osnovne škole.
Video o medijima: Medijska pismenost za najmlađe (titlovi) – YouTube
Autorica videa i priručnika: Alma Čakmazović
Recenzentica: doc. dr. sc. Marina Gabelica
Ilustracije: Petra Zlonoga
Animacija: Goce Vaskov
Producentice: Gorana Banda i Alma Čakmazović
Produkcija: Livada produkcija
Nastava i škola za NET- generacije
U ovoj se knjizi nalazi jedanaest radova članova istraživačkog tima „Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama“ To je naziv znanstvenoga projekta koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost od 2014. do 2017. godine.
Njemački u politici
Knjiga Njemački u politici interdisciplinarno je djelo koje na hrvatskome i njemačkome jeziku definira pojmove kojima se opisuju političke institucije, njihove zadaće, djelovanje i političke funkcije, te precizira sadržaje i međusobne odnose uz komparativnu obradu političkih sustava Njemačke, Austrije, a djelomično i Švicarske.